1. خانه
  2. مستندات
  3. کارمزدها و سطوح کاربری
  4. چند سطح کاربری در تتربند وجود دارد؟

چند سطح کاربری در تتربند وجود دارد؟

ما با هدف تسهیل فرآیند انجام معاملات و ایجاد بستری امن برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، کاربران عزیز تتربند را بر مبنای میزان فعالیت، در سطوح مختلف کاربری تقسیم کرده‌ایم. سطح‌بندی کاربران جهت جلوگیری از فعالیت‌های مشکوک و همچنین ایجاد دسترسی‌های لازم برای کاربران محترم جهت انجام معاملات و تراکنش‌ها است.

5 سطح برای کاربران تتربند وجود دارد که به شرح زیر میباشند:

  1. سطح پایه: سطح پایه به عنوان سطح اولیه در تتربند است. کاربران محترم صرفا با ثبت‌نام در پلتفرم تتربند با ایمیل یا شماره همراه متعلق به خود و احراز هویت می‌توانند شروع به معامله کنند. کاربران می‌توانند در این سطح حداکثر تا معادل ۵ میلیون تومان در روز خرید در قالب رمزارز داشته باشند. حداقل میزان خرید نیز 300 هزار تومان می باشد. این سطح برای کسانی است که تازه وارد سایت شده اند. میزان فروش به سایت نیز بدون محدودیت می‌باشد.
  2. سطح برنزی: سطح برنزی برای کاربرانی هست که در ماه بیشتر از 50 میلیون تومان خرید یا فروش داشته باشند. در این سطح کاربران می‌توانند به میزان 15 میلیون تومان روزانه رمزارز خرید کنند. حداقل میزان خرید نیز 300 هزار تومان و فروش به سایت نیز بدون محدودیت می‌باشد.
  3. سطح نقره‌ای: برای رسیدن به سطح نقره نیازمند تراکنش خرید و فروش بیشتر از 200 میلیون تومان هست. در این سطح کاربران می‌توانند به میزان 50 میلیون تومان روزانه رمزارز خرید کنند. حداقل میزان خرید نیز 300 هزار تومان و فروش به سایت نیز بدون محدودیت می‌باشد.
  4. سطح طلایی: سطح طلایی برای کاربرانی که ماهانه بیشتر از 400 میلیون تومان تراکنش اعم از خرید از سایت یا فروش به سایت دارند می‌باشد. در این سطح کاربران می‌توانند به میزان 100 میلیون تومان روزانه رمزارز خرید کنند. محدودیت خرید از درگاه بانک مرکزی ۵۰ میلیون تومان به ازای هر کارت یا 100 میلیون تومان برای هر کد ملی در روز (تا ساعت 24 بامداد) می باشد. حداقل میزان خرید نیز 300 هزار تومان و فروش به سایت نیز بدون محدودیت می‌باشد.
  5. پیشرفته برای این سطح نیازمند تماس با امور “افزایش سطح کاربری” از طریق تیکت می‌باشد.

لینک مرتبط: حداقل و حداکثر میزان برداشت تتر چقدر است؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ بله خیر

چطور میتونیم کمک کنیم؟